marți, 15 aprilie 2008

Cum îţi dai seama dacă un voluntariat chiar a meritat?


De fapt este totul extrem de simplu. Faci o listă cu părţile mulţumitoare şi cele mai puţin mulţumitoare, cu care ai rămas după acesta.
În cazul de faţă este vorba despre voluntariatul pentru Festivalul Next.
So...let's see:
- nu am dormit timp de o săptămână. (somnul e oricum supraestimat).
- mi-am exersat abilităţile de comunicare şi răbdare cu participanţii la festival. (nu poţi avea niciodată prea multă răbdare)

- am văzut aproape toate filmele din cadrul competiţiilor. (cultura cinematografică trebuie reactualizată frecvent)
- am socializat cu regizorii străini şi cu actorii români (cea mai bună metodă de socializare este invitaţia la o horă românească)
- am băut multă tequilla şi multe cocktailuri. (trebuie să îi adori pe Adriana şi pe Vali care ne-au răsfăţat cu bonurile de consumaţie)

- m-am pus în întregime la dispoziţia festivalului, prin urmare mi-am rupt 2 unghii.
- am realizat, în repetate rânduri, frumuseţea bizară a Bucureştiului la 5 dimineaţa.
- m-am îndrăgostit de future-shorts, strada 11 iunie şi camera rosie de la "La Scena".
- m-am încărcat de pozitivism extrem.
- am chiulit de la multe cursuri şi seminarii, dar sentimentul de culpabilitate îmi dispărea rapid după primul cocktail.
- am cunoscut oameni fabuloşi.
- mi-am încărcat lista de mess cu id-uri ciudate.
- mă trezesc în fiecare dimineaţă cu sentimentul de regret că Next-ul nu este în fiecare lună.
Tragem linie. Concluzia e evidentă.

2 comentarii:

Alexandra spunea...

Când te refereai la oameni fabuloși la mine te gândeai, nu? :))

Dans les yeux d'Émilie spunea...

desigur, tu esti mai mereu fabuloasa. :-"