vineri, 10 octombrie 2008

Compoziţie ad-hoc abstrusă


Noul an universitar este urmat într-un mod mai mult sau mai puţin simbolic de alte începuturi. Aş putea enumera, fără să greşesc prea tare, începutul unui nou anotimp, (pariu că ista nu v-a trecut prin căpşoarele luminate) începutul unui nou sezon de premiere pe la teatre, opere şi asociaţii culturale şi pe un plan o leacă mai personal, începutul unei relaţii intime între mine şi noul meu cartier. Da, de anul acesta îmi fâlfâi liberă aripioarele dezmorţite prin Dristor. ( îmi este încă neclar motivul pentru care această afirmaţie mă trimite automat cu gândul la versul semi muzical "In Dristor ai pe cinevaaaa”). Lucrul pe care îl agreez cel mai tare la dânsul (cartierul, desigur) este caleaşca ce mă aşteaptă zilnic la poartă, în traducere postmodernistă, metroul care îşi întinde rădăcinile exact în faţa scării mele. Lucru genial, de altfel, dacă cugetezi lucid cu un pahar de Metaxa în faţa degetului mic de la mâna stângă. Aş avea totuşi o problemă. Rezumată metodic: tentativele mele de a nimeri "gura” potrivită s-au finalizat, toată săptămâna, cu o mare neizbândă. Frustarea mea recurge din ridicolul situaţiei: cum să ai metrou la scară şi să nu nimereşti ieşirea potrivită? Aşa că scrisei această înălţătoare istorisire pentru a declara în mod public (roşind de la nas în jos) că eu şi metroul de la Dristor avem o gravă problemă de comunicare. Prin urmare, sunt decisă să accept sfaturi, consiliere şi medicamente din gama Prozac. Sau poate se oferă un cetăţean concesiv cu ăi ce au probleme cu orientarea subpământeană să mă ia frumuşel de degetul mare şi să mă împingă spre lumină a.k.a. ieşirea cea bună.
Later edit: Telenovela comunicaţională şi-a jonglat soluţionarea apriat, fără dramatisme, lamentări ori dependenţe sobre sau umoristice.
(sursă fotografie)

6 comentarii:

O spunea...

E simplu, zău aşa. Desenezi pe o hartă o cruce care să reprezinte intersecţia lu' Ressu cu Dristorului. Pui cu puncte mari (carioci ai?) locul gurilor de metrou şi agăţi compoziţia într-o zonă de zid frecventată vizual. Va fi ca un sonar.

De fiecare dată când caleaşca va ateriza, ţi-l vei închipui. Te vei gândi "mă, din ce parte a crucii vin?" (Unirii = Ressu, Victoriei = Dristoruţului) iar răspunsul se va decela ca o halenă a euristicii sănătoase.

Supces.

Crazy Traveller spunea...

Eu nu dau sfaturi, e doar o parere... cu medicamentele din gama Prozac nu se glumeste :)

Teapot spunea...

Uitandu-ma la ultima fraza a lu' oceteve, imi dau seama ca 'geaba incerc eu sa te mai indrum, sigur ai inteles in sensu ca nici vorba. Da fa tu o cruce, da, da. Te joci frumos mami, da?

Caesar asta nu stiu cine e da' stiu ca prinde glumele băi băiete de n-ai văzut.

Cat despre tine, sis, still waiting for that snap of yours. Pull my sleeve, i'm not going to play the blind card :)

Dans les yeux d'Émilie spunea...

cezar: permite-mi sa-mi asum riscul.
oana: miercuri e o zi grozava pentru ceai, nu? ;)) detalii la curs luni. :*

WebMonkey spunea...

O leacă se foloseşte în special în Moldova!
Eu stau tot la Dristor şi ca să ajung la Eroilor o luam pe la gara de Nord şi asta timp de vreo 2 luni până mi-am dat seama că pot şi invers!
Deci nu eşti singura!

Dans les yeux d'Émilie spunea...

ma simt mult mai impacata cu mine insami acum. :D
scuze, nu imi e permis sa folosesc "o leaca" daca nu sunt in moldova? :D