joi, 19 iunie 2008

Manifestări de lenevie intensă


Ora 3:24. Aerul din cameră îmi este invadat de un miros acut de ploaie. De 3 zile încerc să mă autoconving că nu este deloc bine să las însuşirea cursului de teoria organizaţiilor pentru ultima noapte înaintea examenului, cum de altfel îmi este rutina din timpul sesiunii. Încercare eşuată, mai mult decât evident, pentru că iată-mă din nou cu câteva ore înaintea examenului, somnoroasă, puţin stresată şi cu dorinţa puternică de a inventa scenarii mortuare ingenioase pentru acest curs. Şi mai există, desigur şi tendinţa de a lăsa totul baltă şi de a nu mă prezenta la examen, tendinţă care va fi mai mult ca sigur ignorată. Ultimul examen din anul 1 se vrea executat într-o notă dramatică. Mademoiselle Madelaine se vrea pe un şezlong comod, savurând briza mării şi un cocktail cu ananas, pe o plajă simandicoasă din Caraibe. Mademoiselle Madelaine vorbeşte la persoana a III-a pentru că este o boemă enigmatică.

2 comentarii:

O spunea...

Mademoiselle Madelaine vorbeşte la persoana a IIIa pentru că cea de la persoana I este probabil, as we speak, îngândurată "de ce dracu n-am însuşit teoria mă-sii".

PS: stai liniştită, şi noi am copiat ABSOLUT TOT. e-n regulă. e chiar O-K.

Pandora spunea...

5 ore de somn, pisi.

Atotştiutorul Octav bine grăieşte. Mai puţin ultima durere.

Te ador, şi
îmi plac săndăluţele tale sugestive: fallow the light.